avatar Ten blog rowerowy prowadzę ja, czyli kotu z Warszawy. Mam przejechane 7071.15 kilometrów, głównie po asfalcie, bo od paru lat tenże jakoś bardziej mi pasuje. Dorosłem do tego chyba bo wcześniej to było nic tylko las, las, las... Jeżdżę z prędkością średnią 21.50 km/h i wcale się nie chwalę, bo i nie ma czym :) .

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kotu.bikestats.pl
  • Sprzęt Czarny Stefan

23.05.2012 Podjazdy - trening w Beskidzie Niskim

Środa, 23 maja 2012 · dodano: 26.05.2012 | Komentarze 1

Trening - podjazdy i zjazdy. Dystans niewielki, ale przewyższenie niezłe. Średnia też, biorąc pod uwagę że w Bałuciance najbardziej stroma część podjazdu (i zjazdu) była po nawierzchni nieutwardzonej, czyli po wysuszonej glinie i kamieniach, a na takiej nawierzchni Marathon Supreme NIE rządzi ;)

parę fotek:

Cerkiewka w Bałuciance

Grzegorz na końcowym odcinku podjazdu w Bałuciance

Pierwszy podjazd zaliczony ;)

Cergowa

Przełęcz pomiędzy Królikiem Polskim i Szklarami - po podjechaniu serpentyn zrobiliśmy sobie trochę odpoczynku, z widokiem na nadchodzącą ulewę:)