avatar Ten blog rowerowy prowadzę ja, czyli kotu z Warszawy. Mam przejechane 7071.15 kilometrów, głównie po asfalcie, bo od paru lat tenże jakoś bardziej mi pasuje. Dorosłem do tego chyba bo wcześniej to było nic tylko las, las, las... Jeżdżę z prędkością średnią 21.50 km/h i wcale się nie chwalę, bo i nie ma czym :) .

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kotu.bikestats.pl
  • Sprzęt Teściowy

02.03.2013 - Pętelka na rozpoczęcie sezonu

Sobota, 2 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 0

Takie "małe conieco" na początek sezonu - wykonane przy okazji wizyty u dziadków mojej Żony. Rower dowiozłem tam samochodem, trochę wstyd... ;) ale innej opcji za bardzo nie było.
W sumie to trasa całkiem ciekawa, okolice urokliwe, i słoneczko było też niezłe. Zmarzłem trochę, bo temperatura była ledwo-ledwo powyżej zera, i wiatr wiał konkretny z zachodu, a więc w sam raz na początek i na koniec wycieczki miałem wmordewind. Tradycyjne urozmaicenie w postaci błotnistej gruntówki też się zdarzyło ;) tak że przez 2 km pomiędzy Białyninem a Przybyszycami (jazda 7km/h, prowadzenie roweru, jazda 7km/h itd) średnia spadła do takiej-se. Ale i tak jak na początek sezonu to było całkiem całkiem :) Czuję rozbudzony apetyt, normalnie ;)

Kilka fotek:

Kościół w miasteczku w którym nic nie ma, czyli w Jeżowie ;)

"upojny" skrót z Białynina na Przybyszyce (niczego się od zeszłego roku nie nauczyłem ;)