avatar Ten blog rowerowy prowadzę ja, czyli kotu z Warszawy. Mam przejechane 7071.15 kilometrów, głównie po asfalcie, bo od paru lat tenże jakoś bardziej mi pasuje. Dorosłem do tego chyba bo wcześniej to było nic tylko las, las, las... Jeżdżę z prędkością średnią 21.50 km/h i wcale się nie chwalę, bo i nie ma czym :) .

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kotu.bikestats.pl
  • Sprzęt Pokrak

13.04.2013 Pierwsza wycieczka we dwoje w sezonie 2013 :)

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 13.04.2013 | Komentarze 0

Piękna pogoda zachęciła mnie i Anię do wspólnej wycieczki, pierwszej w tym sezonie. W sumie lepiej późno niż później - jednak śniegu było w tym roku mnóstwo, i wcześniej okazji do rowerowania we dwójkę po prostu nie było (moja Żona nie uznaje roweru za sport zimowy ;) ) Jako że mój trekking jest chwilowo w Skierniewicach, wycieczkę odbyłem na Pokraku, a Ania odkurzyła Czarną Stefanię. W skrócie mówiąc - było fajnie. Pogoda super, temperatura chyba z 15 st. w cieniu, fajne widoki na lekko rozlaną Wisłę z Wału Zawadowskiego.
Niech zdjęcia mówią za mnie ;)

Nie. Tędy się nie da...

Na Moście Siekierkowskim

Wał zawadowski. Ścieżka szutrowa po zimie jest, trzeba przyznać, w bardzo dobrym stanie.

Nowy odcinek ścieżki po wale, jeszcze w budowie - na szczęście kostka jest nie fazowana, więc jedzie się "prawie" jak po asfalcie. Ale nigdy nie zrozumiem dlaczego po prostu nie wyleją asfaltu...