avatar Ten blog rowerowy prowadzę ja, czyli kotu z Warszawy. Mam przejechane 7071.15 kilometrów, głównie po asfalcie, bo od paru lat tenże jakoś bardziej mi pasuje. Dorosłem do tego chyba bo wcześniej to było nic tylko las, las, las... Jeżdżę z prędkością średnią 21.50 km/h i wcale się nie chwalę, bo i nie ma czym :) .

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy kotu.bikestats.pl
  • Sprzęt Czarny Stefan

22.04.2013 Trening górski, czyli... do Góry Kalwarii i z powrotem :)

Poniedziałek, 22 kwietnia 2013 · dodano: 22.04.2013 | Komentarze 3

Trening "górski", nie tylko z powodu tego, że końcówką pętli była Góra Kalwaria - po prostu cały czas było "pod górkę".
Najpierw, prawie cały odcinek "tam" wiatr wiał prosto w ryja, i to nie jakimiś tam lekkimi podmuszkami - konkretnie dmuchał, nawet lemondka miejscami nie bardzo pomagała - jechało się tak sobie, dobrze że chociaż pogoda była piękna.
W drugą stronę rowerowo wszystko było ok, i średnia wzrosła do akceptowalnej, ale za to spędziłem ponad godzinę na poboczu drogi załatwiając służbowe sprawy. Urlop. Taaaa.

akcent pozytywny - widoczek:)

I drugi :)

Trasa:

kotu
| 16:12 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj Ha, może być że się minęliśmy faktycznie! Widziałem kilka pojedynczych osób na góralach, kilku ludzi na szosówkach (w tym jedną grupkę)... może się kiedyś dogadamy na wspólną jazdę, ja niestety na co dzień nie mam z kim treningowo śmigać, a w kupie raźniej ;)
Co do panoram - dzięki, było dobre światło i smartfołn dał radę ;)
Biker1990
| 14:54 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj właśnie ja też się zastanawiam czy my się przypadkiem nie minęliśmy ? Chociaż dzisiaj nikogo nie widziałem.
patmaz
| 14:17 poniedziałek, 22 kwietnia 2013 | linkuj No i teraz się zastawiam, czy my się przypadkiem dzisiaj nie mijaliśmy/wymijaliśmy (http://patmaz.bikestats.pl/908594,mokotow-gassy-konstancin-slomczyn-itd.html). Panoramy niczego sobie ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ynimi